Plattfot here we come.

Det gick bra hos sjukgymnasten, fick ilägg som jag ska flytta emellan skorna ifall jag byter. Har tydligen ingen hålfot :o och går väldigt inåt med foten. Men det känns bra att få veta hur det ligger till, dock får jag inte simma bröstsim längre eftersom det sliter satan på knäna.. Så det är väl bara att leta efter ett nytt special.. Ska prata med Roger nästa vecka och se vad han tycker om det här. Måste också kolla efter ett par nya, stabilare skor och det känns ändå lite kul, även fast det inte kommer bli några super snygga, bara knät blir bra kan vi fortsätta inbilla oss. Får fortsätta drömma om dom där sjukt snygga skorna med den där höga klacken, som aldrig kommer bli mina.

Senare :)

Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0