Lan varje dag.

Efter att ha gått här i typ 3 månader har jag insett att nästan alla killar lanar varje rast (CS, wow, you name it!) Why liksom? Innan varje datorkunskap sitter dom från lunchen och spelar (vi har ju också hål då) och jag har verkligen inget emot lan, det stör mig verkligen inte. Det är faktumet att dom är allt annat än tysta.. 'Men hurru *** jag står bakom dig och täcker dig' är en mening dom säger väldigt ofta, eller 'Men hallå, vart kom du ifrån?'
Jag är inte speciellt insatt i någon av dom spelen eller ja, spelade CS en väldigt kort period förut, ska inte ljuga.  Men inte längre. Dock känns det som man blir en del av deras spelade eftersom man hör typ allt dom gör: skjuter och allt annat, för inte stänger dom av ljudet på datorn heller.. Ajja, I guess I just have to deal with it.. 


Kommentarer
Postat av: MAREN

Hej Amanda:D Vad kul du är!!!!

2009-11-26 @ 12:37:43
Postat av: Ninni

Oj!! Du är så klyftig Amanda!! Jag läser din blogg varje dag:D

2009-11-26 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0