Ingen som vill byta mobil?

God morgon! Min telefon (inte den lila nu) är ju helt störd.. Den stänger av sig väldigt ofta, även fast man pratar med någon.. Sen så går det inte att ha mms på den heller, även fast jag försökt ladda ner inställningarna så vill den inte. Vilket innebär att jag måste vänta tills jag får ett sms från halebop där det står att jag kan se mmset på deras hemsida, lovley eller inte?
Iallafall pappa skickade ju ett mms igår och nu får jag äntligen se bilden..

Han visade att dom har lagt klart grunden :D så nu är vi ett till steg närmare huset!

Nej nu måste jag gå och duscha innan skolan börjar, har ju sovit så j*vla dåligt i natt, typ den här 'vakna-sova en halvtimme-vakna-osv..', så det blev ingen morgonträning :'(


Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Men om man sitter med mobilen på lektionenrna behöver man ingen mobil .:)

2009-11-17 @ 16:36:40
URL: http://lundhisanghusvallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0