Här ska det vara en rubrik..

Skrev inget mer i lördags och inget igår. Men jag hoppas att ni förstår att jag var sjukt trött och den sista orken gick till att plugga. Men nu är jag på topp igen iallafall.
Resten av lördagen blev 200 medley och det gick bra trots mitt knä. Dom typ tvingade mig att simma något av loppen jag var anmäld på - 200 bröst eller 200 medley, vad hade ni valt för att få så lite bröstsim som möjligt?
Söndagen var det 400 fritt (tänker jag inte ens prata om, besviken) 100 fritt i laget (brons ju!) 100 fritt individuellt (hade nog kunnat presse tiden liiite mer, men det duger)

Idag så har jag varit seg och flum, gick osminkad till skolan och mjukisar. Träffade våran samhällslärare och vi har fixat en sak som ska hjälpa mig att få G i kursen :) sen hade jag labration på biologin, den jag missade när jag var hos sjukgymnasten och det gick super bra. Kände mig jätte smart :D

Just det ja! Jag kan inte lägga upp nya bilder för att jag har lyckats göra något med min webcamera.. Men Per kommer ju till helgen och får förhoppningsvis med sig min mobil :p

Men nu blir det plugg, ska försöka skriva mer sen och det inte blir försent :)

Puss,

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Du är smart! Du kan bara du vill och det vet du. Om du hade pluggat lite i taget skulle du inte stå med allt nu. :) Tänk så mycket bättre allt blir bara man tar tag i det.

2009-11-16 @ 19:27:29
URL: http://lundhisanghusvallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0