Biologi :)

Sitter på skolan och känner mig ovanligt glad, vet inte varför men bra känns det :D och Saga är också glad, så det är tumman upp på det (y)
Bestämmer när och vad vi ska ha prov på i biologin, hade helst velat ha Genteknik - men det blir Cellens genetik istället. Men det är ju ganska intressant, så jag kommer nog mer än gärna sätta mig och plugga på det provet :p
Diskussionen är väldigt het just nu om det blir samma fredag som Per kommer upp eller om det ska bli veckan efter. Jag röstar nog på veckan efter :p
Sen kommer diskussionen upp om hur länge vi ska ha prov, 1h 15 min låter som att det blir.. Jag blir nedröstad med mitt 2½ h förslag.. (Alltså hela lektionen)
Kollar på schemat över terminen på Biologi A och inser att vi ska kolla på spermier i mikroskop vecka 47 :p Ska bli spännande, Ha Ha Ha..
Nej nu måste jag sluta så jag inte skriver massa A4 på det här, för nu blev det spännande för en gångs skull ;)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0