Äntligen ska jag få byta!

Har haft historieredovisning med Maren om de olympiska gudarna, gissa vilket betyg jag fick? Jo, MVG ;) Haha
Hade premiär på träningen idag med mitt knäskydd, ska simma med det eftersom det gör ont i knät när jag simmar.. Kändes lite ovant, men jag lär vänja mig efter ett tag :p

En bild på outfiten kommer först efter skolan, eftersom det var så stressigt imorse (borstade tänderna och håret typ samtidigt)

Och det är bekräftat! Jag ska byta till Mediaprogrammet på tisdag!! :D
Nu är det svenska.

Puss,

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaaaa!!!!!! Vad kul!!!!! Jag vill också byta :D I alla fall ta bort samhälls :)Du är kul!!!

2009-11-27 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0