Älskvärd!

Sitter på skolan nu och väntar på att föreläsningen om respekt ska börja.. Efter den blir det träning och sen middag.
Annars så har ju hunnit ha matteprov och det kändes super :) Så nu är det bara samhällskunskap kvar att plugga, känns också super :) 
Imorn ska jag till sjukgymnasten i Boden klockan 12.30, men bussen går 9.30... Så jag ska åka till moster lite tidigare, och plugga igen dom lektionerna jag missar. Som tur är så ska jag stanna i Boden över helgen (sparar pengar då ;) ) och gosa mycket med Liam.
Fast Märta och Cissi har ju hamnat i magsjuka nu (jag tar på mig smitto-ansvaret) och Saga går och väntar på hennes tur, fast med hennes immunförsvar lär hon nog lyckas undvika det (lycko-osten!)
Känner mig väldigt törstig också, men jag satt så bra här så jag vet inte om jag orkar flytta på mig.. Hm.. Vi får se..
Maren bad mig att skriva att jag har fått veta att mitt namn kommer från killnamnet Amandus (eller sa hon Amadeus?) och att det betyder älskvärd :) men det visste jag redan ;)

Nej nu blir det Ica, för lite dricka och sen föreläsning på Forum.

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0