091127

Outfiten glömde jag bort att ta kort på när jag bytte till min programtröja som jag bara kommer använda imorn, liksom varför ska jag ha en NV-tröja när jag ska gå MP ;) ?
Men men, öppet hus imorn 10-13 varav 2 timmar biologi.. Yey, men det är sista biologin jag kommer ha tills tredje året så jag är ganska nöjd ändå :)
Men jag har ju lämnat in min dator för att göra om den till en media-dator (få tillgång till alla program dom använder för skolarbete) så jag får låna alla andras tills jag får tillbaka älsklingen :p just nu har märta blivit datalös :p

Ajja, ville bara skriva något så ni inte tror att jag typ dött ;)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Oj! Har du gått NV? Det hade jag aldrig trott om dig! Du verkar mer vara en estetare! Men daaa!!! Öppet hu suger ***!!! Jag hatar det iaf ^^

Du är en stor förebild för mig !! Kram Kikki N

2009-11-27 @ 21:12:59
Postat av: Kelly

OOO!!! Glömmde du dagens outfit??? Du suuuuuuuger!!!! Men jag äger mer än du!!!! Men alla kan inte vara lika bra som jaaaaag!!!!

2009-11-27 @ 21:15:19
Postat av: Tanja

Kelly har fel!!!! Amanda äger skit mkt!!! Hon är coolast i Norrland utom jag!! För jag är bäääääääst!!! Avgudar din blogg:D Hoppas du inte får fler dåliga komentarer för då kmr jag tillbax!! Love yaaa <33

2009-11-27 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0