Till dig, V.

-Jag tycker inte om det här. Jag varken tycker om eller trivs i Östersund. Jag får en konstig känsla i magen när jag är här. Men jag måste ändå åka hit, för det är här min familj bor. Jag längtar tillbaka till Älvsbyn, där trivs jag. Där känner jag att jag kan vara mig själv och ingen där vet något om tiden här i Östersund. Enbart dom jag valt att berätta för, dom jag litar på.-

Jag har hittat en kille, som egentligen inte bor i Älvsbyn men bor med mig, som inte är som andra killar jag träffat. Jag vet inte vad det är, men han har något speciellt i sin blick. Något som får en att tycka om han, det har drabbat mig iallafall. Han har sett något hos mig också, jag kan inte förstå vad, som får han att tycka om mig också. Jag vet att det inte alls var längesen det tog slut melan mig och Per, men det är något med den här killen som gör att jag inte kan hjälpa att jag gillar han.
Det är han som gör att jag längtar så mycket tillbaka. Han som får mig att le så mycket varje dag, att känna mig uppskattad. Det är tanken på han som gör att jag orkar kämpa mig igenom alla dessa j*vliga pass, som jag egentligen inte orkar eller vill köra.
Det är han som får mitt hjärta att klappa lite extra.

v,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0