Pizza!

Styrketestet gick väl si så där, men nu vet jag hur mycket jag klarar. Bara jobba hårt så jag får bättre resultat nästa test.
Sitter och skriver träningsdagbok just nu och har fått lite pass av Roger som jag kan simma ifall jag skule få tråkigt någon dag på lovet eller så.. Ne faktiskt inte därför, men den egentliga anledningen säger jag inte, det är en deal mellan mig, Roger och pappa. Tyvärr.
Förresten! Idag var det pizza till middag, kanske lite salt, men det har aldrig varit så gott som nyss. Ha ha.
Nej nu ska jag fortsätta så jag får mycket gjort ikväll!

Kommentarer
Postat av: Maren

Jag gillar pizza... Men hemmagjord är bääääst!! HAHAHAHAHA!!!

2009-12-16 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0