Luleå med Cecilia och Märta - 5/12


It´s done!


I den här vill jag fira sista dagen på 2009 tillsammans med Per och familjen. -BikBok

Jag är sååååååå kär! - BikBok

Jag och Märta ska satsa till Halloween :D - HM

I want thoose to.. - Klarsynt

Kärleken till denna kjol är obeskrivlig. - Monki

Det är skillnad i snygghet på en klänning som hänger på galgen och en som sitter på kroppen, även fast det är samma. - Monki

Klänningen jag suktat efter så länge, äntligen tog jag mig mod att prova den. Beautiful! - Vila

Har såklart slagit in Pers julklappar :) Är det någon förutom Märta och Cissi som kan gissa vad som är i ;) ?

Vi kom på väl framme i Luleå att vi borde tagit med oss en digitalkamera, men det var lite väl långt att åka tillbaka för att hämta en. Så det är därför vi får nöja oss med dessa 'ingen-bra-kvalitet-bilder' och inga bilder blev det på my ladies heller :( Måste skärpa mig!

Nej nu säger jag god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

också puschar vi lite mer med boobsen

2009-12-09 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0