Klä av julgranen?

Internet på min dator krånglar igen, men jag får låna Sagas dator så det fixar sig. Hon är just nu och tränar på gymmet med Victor, men eftersom min armbåge fortfarande gör väldigt ont när jag börjer och stödjer mig på den så stannar jag hellre hemma. Försökte ladda upp bilder på Facebook igår från vakan, men cet vägrade funka.. Men när och om min dator vill göra som jag vill, så ska ni också få se.
Insåg imorse att jag inte hade köpt någon frukost, men gick direkt och handlade så jag behövde inte ara hungrig länge. Det är bra att man har koll..?
Nu ska jag klä av julgranen (finns det något som låter bättre, så säg till) för den barrar så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0