Annandag jul

Nu har jag kommit hem och inte blev det mycket köp.. Nej det fick bli två par trosor och sen fick jag ett par skor av Malin :)

Visst är dom snygga?

Trosorna får ni faktiskt inte se, för det känns liiite fel.

Men nu, hör och häpna, jag har tagit kort på mina julklappar!

Två tunikor, en T-shirt, två halsband, mörkrosa leggins, glittriga strumpbyxor, lila munkjacka, vit/svart tjocktröja, mascara, presentkort på GT, sjal och kort på bröderna.
En otroligt rolig jul!

Ska åka till Per snart och äta middag, vi är ju fortfarande kompisar.
Kanske bloggar något mer ikväll, förhoppningsvis.

v,


Kommentarer
Postat av: Linn

Skorna var skit fina :)

2009-12-28 @ 00:37:33
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0