1 december

Äntligen får man öppna dessa choklad- eller paketkalendrar, dock bara en 'lucka' men det är en bit påväg :)
Snön har äntligen kommit och inte är det lite heller, snöfyllda skor nästan men värt är det. Nu finns det åter hopp om en vit jul :D
Simmade med tjep istället för knäskydd och det kändes bättre, knät låg verkligen still och rörde sig inte åt sidan (kunde knappt böja det men det är en helt annan historia). Sen när jag skulle dra bort den så ja.. Vaxremsor kan slänga sig i väggen, om vi säger så. Detta ska jag alltså göra varje träningspass tills mitt knä fungerar igen (hoppas att jag kan få en liten sponsring till tejpen som kommer gå som smör..)

Tänkte lägga upp bilder nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0