En icke händig tjej njuter och svamlar på ;)

Hej!
Sitter hos Pers bror nu och kollar på när dom jobbar ;) rätt härligt att inte kunna spika eller såga speciellt bra ibland och vara ensam tjej oxå :p har hunnit läsa två olika tidningar och nu tänkte jag ägna lite tid åt ett inlägg. Gud vad många jag har hunnit med idag egentligen, lite stolt faktiskt :) och vet ni en sak? imorn har jag bara två veckor kvar i östersund, sen flyttar jag :D härligare känsla får man leta lite efter, men samtidigt är jag sjukt nervös nästan så det pirrar i magen :p
och jag hann med allt jag skulle idag och att blogga mer än vanligt, det är ganska bra.. Ni märker att jag inte har något speciellt att säga egentligen, inlägget blev lite krånligt och osammanhängande.. Men men, tror vi överlever ändå ;)

Puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:19:41
Postat av: Anonym

Hejsan, jag driver en blogg som tar upp ämnen som rör alkohol, har hela mitt liv levt med en alkoholiserad pappa, och vill nu dela med mig til intresserade.



Så ta en titt i min blogg om du känner dig nyfiken!



Kram

2009-08-08 @ 17:13:07
URL: http://suralkohol.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-08-08 @ 23:27:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0