mitt liv eller?

skulle inte skada om jag fick flytta redan nu. jobbar alla för att få mig att må dåligt eller?
ursäkta för att jag vill satsa på min simning, som i sin tur inte ger mkt tid över till skolan eller kompisar.
ursäkta att jag kanske pratar mkt om mig själv, men det är bara när jag mår bra.
ursäkta för att jag är den person jag är.

egentligen vet jag att jag inte ska be om ursäkt för det där, men jag känner mig så jävla depp..
om jag ska vara ärlig så grät jag från 21-23 igår, för massa olika anledningar..
men nu ska jag sluta prata om mig själv irl så kanske ngn blir nöjd iaf..
då kmr dock min bitchiga sida vara framme ngra gånger, men men du klagar ju, så det får väl vara värt det då.

gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0