why can't I stop crying?

Hej hej :) Det blev inget med att köpa skor idag, men jag ska ner på stan ändå ^^, 
Ska träffa älsklingen nere på stan sen åker vi typ hem till han :) Sen blir det kanske bowling på kvällen med hans famlij och ngra gäster :p
Har ju såklart redan hunnit prata med han, och även hunnit gråta lite :'( Vi hade typ en diskussion om ensamtid idag bara jag och han, men tydligen så blev det inget med det.. Asså bara mysa, inget annat! :p Men som sagt, inget med det. Hur ska jag klara med en heeel dag, när han varit borta i 2 veckor, med bara pussar ? Ja då menar jag ju sånna som man ger till småsyskon.. Kuligt värre, eller inte.. Jag var sjukt nära att säga att jag inte ens åker dit, kanske överreaktion men så är jag.. Men jag sa ju inte det, utan jag ska försöka stå ut. Vara glad att ens få träffa han <3 
Nu när jag sitter och skriver så väntar jag på att få åka dit! Men det var bara han vaken tills ungefär nu, så det lär ta ngra år innan alla är klar :p Nejdå, men det kommer kännas så iaf.. Nu ska jag hitta ngt att fördriva tiden med, förutom att tråka ut er läsare (;  Skriver kanske senare :)

Puss,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0