Hej hej :)

Nu ska jag försöka mig på en blogg igen, hade en förrut :) Jag kommer typ skriva av mig om mina tankar och mitt liv.. Kanske skriver ngt om mode och om mina fina inköp som aldrig sker xD Men överlag så blir det om mig ;)

Måste säga att älskling kommer hem ikväll, har varit i Saas-Fee i 2 veckor (!) hur har jag klarat mig?? Så jag ska träffa han imorn.. Och köpa nya skor och en ny baddräkt.. Säkert ngt mer :D haha

Och jag bråkar typ med en kompis, eller bråkar vet jag inte, men jag är så sjukt förvirrad.. Jag är typ less.. "/

Skriver kanske ngt sen, annars imorn :)
Puss på alla :)


-om ni vill veta lite mer bakgrund om mig och har bilddagboken så heter jag samma som på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0