vänner kommer och går?

Jag är less!! Ingenting kommer bli bra nu. Som vissa säger; Alla förhållanden har ett slut. Gäller det även vänskaper? För det är ju ett sorts förhållande, eller är jag heelt ute och cyklar? Men jag tror att detta är slutet, för jag orkar inte med attityden din lilla du..
Låt mig bara vara är snälla!
Varför lägga sig i mitt förhållande, vrf vara som skolans bitchar och vrf en så stor förändring?
Mogen för sin ålder? Ingen vuxen, eller ngn annan i min ålder som jag känner, tycker så.. Och man går inte runt och säger det heller?

Hittade ett ordspråk häromdagen;
Vissa vänner tror man är fasta som klippor,
tills man plötsligt upptäcker att de är gjorda av sand.
Stämmer det? Vette fan, men lär väl upptäcka det snart..

Puss,

Kommentarer
Postat av: marielleeeee

bra ordspråk <3

2008-11-05 @ 15:01:11
Postat av: berfin

okej , ska inte lägga mig i saker och ting med om det är den tjej jag tror du kallar bitch har du fel.

2008-11-05 @ 21:58:14
Postat av: Anonym

jag vill inte heller lägga mej i, men jag tycker lika som berfin!



2008-11-06 @ 17:01:57
Postat av: anonym

jag håller med berfin och den andra. har du tänkt på att det är du som också måste ändra attityden ganska mycket lilla du?

2008-11-17 @ 17:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0