halloween helgen

Hej hej :) Det blev inget inlägg igår, men nu ska jag berätta om helgen (fredag-söndag).
Fredag -sen förra inlägget
Vi blev ensamma hemma (Jag, Felix, Linnea, Axel och Johanna) så vi spelade lite Wii, Singstar och bara hade allmänt roligt. Mycket skratt :D

Lördag
Vi vaknade, sen blev det lite mer Wii. Sedan skulle vi tydligen till Frösö kyrka och tända ett ljus, sen blev det fika på Stocktit :) . Sen när vi kom hem så 'tränade' jag och Linnea på att spela bowling på Wii, eftersom att vi skulle åka och bowla senare.. Om jag säger såhär, det gick sjukt mkt bättre på Wii.. Jag var vääldigt underlägsen alla andra, men men det var kul ändå. Till middag åt vi pizza som vi gjort i tunnbrödsugnen som dom har hemma hos sig, sååå gott :D
På kvällen blev det mest Singstar och flum för min, Linneas och Johannas del :) Felix och Axel satt typ vid datorn hela tiden ;p
Det var nog allt, och det belv ännu mer skratt den här kvällen :D

Och idag, åkte hem ganska tidigt för att hjälpa Malin med bröderna. Sen åkte Malin iväg och kom hem med ett par nya jeans till miig :D Snygga såklart, med lite högre midja och lagomt vida ben (;
Senare, efter middagen, så ska jag åka på Boda Borg med älskling, hans famlij och deras gäster :D

Puss,  (skriver kanske senare)

Ps, Fick en kommentar om att man inte kunde se bilden i förra inlägget, bara så att ni vet så är det Christina Aguileras parfym, den med svart spets :D <3

Kommentarer
Postat av: Marieeelle

I saw you:P



Och det var jag som skrev det x'D

2008-11-02 @ 22:09:22
URL: http://linnmarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0