träningar typ jämt..

Hej hej :) hann inte skriva igår för jag var med älskling och vi pluggade faktiskt :D *stolt*  Sen var det träning som gällde.
Idag har det väl inte hänt så mkt, eller jag med mina smart saker att säga:

"Jag vet inte vart hans gata bor, men jag vet vilket nummer"
Det var mkt roligare då än nu när man läser det.
Träffade iaf Anna och älskling sen då :) Vid typ halv fem var det träning igen...
Sen har det varit plugg sen jag kom hem, tills nu (a)

Och imorn är det bad på idrotten och jag som har träning sen igen. Och jag måste säga att det kan bli lite svårt för mig att skriva inlägg på onsdagar för det blir tight innan träningen och speciellt efter, men jag ska göra mitt bästa. Sen så kommer jag inte kunna skriva ngt på torsdag heller, vi ska ordna en tacobuffé för att få inte pengar till klasskassan. Men sen på fredag så har jag bestämt mig för att skriva!! :)

Ska försöka plugga lite nu (:
Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0