tack för helgen, älskling<3

Hej hej :) ska skriva kortfattat om helgen då.

Fredag
Sålde alla blommorna och älskling sov hos mig, var inte planerat från början. Men blev så tillslut (jag visste inte, var ute med blommorna när det bestämdes)

Lördag
Träning på morgonen, gjorde eget pass och körde det själv.. Var iofs bara jag, tränaren och 2 från jsm (eller sm) gruppen. Sedan skulle jag till älskling och sova där :D På kvällen var det skojj, dom fick gäster och vi spelade Wii Boogie Star (sjukt kul och ansträngande) ungefär vid 1 åkte dom hem. Vi somnade typ direkt :)

Söndag
Vaknade vid 11, sen var man bara slö. Eftersom att min mobil är som den är när man ska ha headset i så fick jag låna en Mp3 av älskling :) sen efter ett tag så får jag på julskyltningen, pappa hämtade mig. Var på stan typ från halv 3 till halv 6 , med pappa och bröderna. Det var kul och mysigt :D och jag vann en chokladkaka ;)
Och nu har jag skrivit klart min franska uppgift.

Ja, det var min helg kortfattat ;) och hela spenderades med älskling<3
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0