ny person, haha ja kanske ;)

Hej hej :) Var på tävling hela dagen, gick jätte bra! Vann 3 brons och 1 silver :D och mkt personliga rekord blev det oxå :)
Tänkte bara säga tack så mkt till er alla som kommenterat och dampat på det jag skrivit, det hjälpte mig väldigt mkt, jag kunde använda eran aggression till mina lopp :) Så ni hjälpte mig att bli bättre, kanske inte alls den reaktionen ni väntade er ;) Och ja, jag kanske är en bitch, men då får det vara så då. Ni slipper mest troligen prata med mig irl ;)
Ja iaf, tävlingen känns otroligt bra och jag insåg att om jag samlar på mig alla 'dampanfall' och inte skriver dom på bloggen, så kmr jag slå ännu fler personliga rekord. Så återigen tack så mkt ni som kommeterat, att ni hjälper mig så mkt i min simning :D

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0