myyys (:

Hej hej :) har inte kunnat skriva förrän idag.. Pappa sa att jag inte får sitta framför datorn om inte jag redovisar vart mina pengar går. Men nu sitter jag hos älskling och skriver, så det ska bli ett kort inlägg :P
Det har inte hänt så mkt förutom att jag och älskling firade 5 månader igår :D Hela dagen var underbar, han sov hos mig tills idag och ikväll ska jag sova här ;)
Ikväll så blir det väl middag ^^, singstar, film och såklart mys :)

Ni ska veta att jag har haft lite dåligt samvete för att inte ha skrivit på 3 dagar och jag är rädd för att det kommer bli såhär lite då och då framöver. Eftersom att jag tränar 5-6 ggr/veckan och jag måste hinna med skola och sånt. Men ska försöka skriva så mkt jag bara kan :) och jag hoppas ni läsare stannar kvar äen om det kan ta lite tid mellan inläggen <3

Nu ska jag vara lite social med älsklingen (;
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0