lär känna mig först..!

Hej hej :)
Blev inget skrivet igår, var hos älskling och pluggade till no-provet som vi hade idag. Gick faktiskt bra och var inte såå svårt som jag trodde :D
Orkar inte skriva så mkt nu, men ni som tkr att jag ska ändra attityden: Jag är inte som jag är på bloggen irl, och eg så behöver ni inte tänka på hur jag är. Föör ni behövder inte träffa mig. Att jag typ 'skäller' på en annans attityd är för att vi VAR bästa vänner förrut, men det funkar inte längre och ni kan ju gissa varför.. Jo, för att jag kan inte stå ut med attityden. Säg vad ni vill ni som känner henne, men hon är inte lika mot er som mot mig, och ni vet inte alls hur jag känner och vad vi har bråkat om. Eller jo kanske, men då är det hennes syn ni sett.. Och allting har två sidor.. Så innan ni säger att jag ska byta attityd, lär känna mig först och se vem jag är.

Bara det jag ville säga :)
Puss,

Kommentarer
Postat av: en som bryr sig

Jag tkr att du överdriver! Hon trodde att du visste och ville inget illa! sen att du ber kompiisar att säga bitch när dom går förbi e ju inte särskilt moget! går du i trean eller vad?!

2008-11-20 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0