kommentera anonymt är bara fegt...

Hej hej :)
Orkar inte skriva ngt om dagen.. Bara en sak som jag har fått kommentar om..
1. Jag har inte bett mina kompisar att säga bitch till en person, dom har väl fan en egen vilja?
2. Tycker ni att jag överreagerar, fine gör det.. Men ni vet inte hur JAG känner och vad som egentligen startade allt. 
3. Jag omogen? Visst jag är väl det, men hur moget är det att kommentera anonymt? Att inte våga stå för sina åsikter? Eller vågar ni inte stå för vad ni tkr inför mig?

Asså egentligen skrattar jag bara åt det här.. Att mina inlägg skapar så mkt aggression, från folk som inte vet vem jag är.. Eller jo, det gör dom för jag vet vilka som skrivt det men inte exakt vilken, men dom känner mig inte.. Bara som jag är från skolan.. Ajja, har folk så tråkigt att dom måste kommentera på bloggen istället för att säga det irl så får dom väl det xD
Allt jag ville säga, lär känna mig innan ni ska börja klaga..

Puss,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla bitchig så det finns inte!! :O

2008-11-23 @ 16:48:12
Postat av: Anonym

håller med komentaren ovan helt och hållet!

Och du ska väl vara glad att du ens får några komentarer, sen om dom är anonyma eller inte!



på din design så borde det stå "En saga om en bith och hennes dampanfall" ;|

2008-11-23 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0