i wanna blow you.. UP!

Hej hej :) har inte skrivit sen i tisdags och det finns inte så mkt att säga om dagarna nu.. I torsdags så gick det bra, jag och en till var dom enda som gjorde vårat jobb i våran grupp och sen kom det folk från matlagningsgruppen som bara satt i matsalen och inte gjorde ngt alls. Jag blev ju inte lite sur, för jag tänkte på vilket intryck det skulle ge om det satt 8-10 elever mot väggen medans det är 2 som halvt springer omkring och fyller på mat och dricka. Ja, jag skällde ju på lite folk under hela kvällen kan man ju säga..
Men slut om den buffén, nu till igår (och min rubrik). Älskling var här, slutade med att han sov här oxå :D Så jag, pappa och han började titta på en film med Hilary Duff och den var ju speciell... Hon var typ turkistans svar på britney spears och hon sjöng en låt där hon sjöng "I wanna blow you.. UP!" Det är lite svårt att förklara filmen eftersom att det där var det enda jag kommer ihåg och att filmen var så sjukt komplicerad. Och jag kan ju inte heller rekomendera den heller, för jag kommer inte ihåg namnet på den och den sög hårt. xD
Men sen såg vi ngn annan film som var ngn krigsfilm, jätte intressant tkr jag (eller inte), men pappa och älskling tyckte tydligen det.. Så jag nöjde mig med att spela på mobilen..
Och jag bakade även kladdkaka den kvällen, jag är ju KUNG på det nu :D!!

Ja, så mkt mer orkar jag inte ta.. Skriver nog sen, men nu ska jag plugga.
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0