fars dag med massa plugg :p

Hej hej :) Har precis blivit klar med Hk:n, prov på torsdag, svarat på alla frågor och nu är det bara att lära in sig allt..
Sov ju hos älskling i natt, det var jätte kul :D När vi skulle äta middag så hade han dukat fram med levande ljus och gjort det jätte mysigt (: Innan det så förökte vi se Scary Movie 4, men det gick inte så bra eftersom att jag blev livrädd för den lilla vita ungen och huset där den bodde.. Så det blev Rush Hour 3 istället, har redan sett den en gång men den var fortfarande lika rolig :p Sen blev det mys, och många fjortisbilder för min del haha ;) Sen när hans föräldrar kom hem så gick vi typ och lade oss, fast vi somnade inte förrän typ halv ett. Inte för att vi gjorde ngt utan vi tittade på en till film, eller iaf jag, älskling somnade ju ngra gånger fast han inte vill erkänna det :P Då såg vi Boat Trip, handlar typ om två killar som ska på en kryssning med massa tjejer, party och sex.. Men hamnar såklart fel och kommer på en bögkryssning, sen så jaa, skrattade lite då och då ^^ Ajja, sen somnade vi och på mogronen så var jag seg som bara den (a) Men jag är lite stolt att jag har pluggat fast jag varit med älsklingen :D <3
Sen åkte jag typ hem och firade pappa, vi åt heta räkor :) So delicious!
 
Det var väl inte så mkt mer intressant den här helgen :p
Ska typ ta och duscha nu ^^

Puss,


Kommentarer
Postat av: marre,

heta räkor? x'D

2008-11-11 @ 17:05:14
URL: http://linnmarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0