"/

Hej hej :) Inte så mkt har hänt idag och typ inget häncder ikväll heller.. Jo träning, men orkar inte :P Har svenska att göra lite på och så måste jag typ plugga till No-provet den 17:de, känns inte som att det kmr gå bra..

Annars är det väl inget speciellt. Jo, att jag tkr att folk kan sluta upp med divafasonerna! Eller iaf en, som många av mina vänner vet vem..
Jag vet inte vad ni tkr om att jag typ kritiserar (?) personer här på bloggen, men det är min blogg och jag skriver vad jag känner. Det här är ett sätt att få skriva av mig och få ur alla känslor jag har och får under dagarna.

Ska väl ta och plugga lite nu :(
Puss,

Kommentarer
Postat av: Anonym

plugga ja... :/ damn.

2008-11-05 @ 14:58:01
Postat av: anna

men amanda, om inte vi är vänner längre (?), varför då bry dig om hur jag är?

2008-11-05 @ 15:55:43
URL: http://annalineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0