a dream come true!

Hej hej :)
Jag är jätte glad :D jag kmr typ komma in på älvsbyns simlinje !!! Fett lycklig, det enda jobbiga är att man måste flytta ifrån mina älsklingar <3 men det går faktiskt bussar dit :)
Jag pratade med han som är ansvarig igår, och jag ska typ får komma och bo där ngra dagar och träna med dom och kolla runt lite :D  btw, han sa att det inte var ngn stress med sista ansökningsdag, han hade plats åt lilla mig :D men ansökan måste ändå in, 6-7 sidor :o
Jag kmr typ få bo ensam när jag går där, 4 mil från pappa.. Just det ja, kanske ska säga att dom oxå kmr flytta, fast till Boden (som sagt 4 mil från mig). Nervös och överlycklig :D a dream come true (L)

Fast detta har ju en baksida oxå, flytta ifrån älsklingen och kompisarna kmr bli det jobbigaste :( kan jag inte få flytta med er, en kartong var :D
och jag kmr flytta ifrån mamma, fast hon vet inget so far so good.
Tänkte att ni skulle veta det :D

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0